За даними асоціації “Укравтопром”, у березні на первинному авторинку України було зареєстровано продажі 11 221 легкового автомобіля.
Таким чином, перший весняний місяць ознаменувався різким падінням споживчої активності, підтвердивши тим самим песимістичні прогнози багатьох операторів автомобільного ринку України.
У порівнянні з попереднім місяцем, первинні реєстрації легкових автомобілів скоротилися на 28%, а відносно березня минулого року на 52%.
Найбільш популярними брендами –
ТОП-5 березня в продажах нових авто були:
1.
ЗАЗ – 1 441 шт. або 13,2% від загальних продажів. При цьому ЗАЗ поліпшив свій лютневий показник на 41%, а відносно аналогічного показника минулого року його продажі збільшилися майже на 2%.
2.
Geely – 1 429 шт. (-32% до лютого і -16% до АПМР). Частка бренду в загальних продажах склала 13,1%.
3.
Toyota – 1 037шт. (+12% до лютого і -28% до АПМР). З таким показником Toyota охопила 9% ринку нових авто.
4.
Hyundai – 523 шт. (-45% до лютого і -77% до АПМР). Ринкова частка Hyundai становила 4,8%.
5.
Volkswagen – 508 шт. (-39% до лютого і -64% до АПМР), що відповідає 4,6% від загальних продажів нових легкових авто.