Американський інститут страхової безпеки (IIHS) провів краш-тести дев'яти середньорозмірних позашляховиків. Лише трьом з них вдалося отримати найвищу нагороду за захист пасажирів ( Top Safety Pick +), пише
«Сегодня».
Найбезпечнішими були визнані кросовери Toyota Highlander, а також Chevrolet Equinox і його "близнюк" GMС Terrain. Останні два позашляховика, за словами експертів, отримали високі оцінки завдяки тому, що до 2014 модельного року у цих машин була модернізована передня структура кузова і посилені передні стійки. Єдине нарікання викликала бічна шторка,з залишеним простором, у який могли потрапити відколоті частини елементів кузова.
Найгірший результат показав кросовер Honda Pilot, кузов якого піддався сильній деформації. Зокрема, педаль гальма стоянки змістилася на 42 сантиметри всередину. Лише невелика частина голови манекена виявилася захищена подушкою безпеки, зісковзнувши з неї вліво, в той час як рульова колонка змістилася на 14 сантиметрів вправо. Крім того, датчики манекена зафіксували можливість отримання серйозних травм лівого коліна і стегна, а також гомілок обох ніг.
На передостанньому місці опинилася Mazda CX-9, дверна стійка якої вм'ялася всередину на 43 сантиметри, через що переднє колесо дістало до лівого коліна. При цьому бокова подушка не спрацювала, а рама дверей увійшла в салон і вдарила по голові манекена. Подушка Jeep Grand Cherokee практично повністю закрила голову, однак недостатній натяг ременя безпеки дозволив їй зісковзнути і вдаритися об передню стійку.