Стали відомі моделі, які найбільше втрачають у вартості через кілька років після експлуатації. Відповідний рейтинг був складений експертами аналітичного агентства Автостат. Експерти взяли за основу дані продажів нових легкових автомобілів 2011 року і порівняли їх з вказаним переліком цін, за якими автомобілі пропонуються на ринку в 2014 році, - пише Авто@Mail.ru.
Як виявилося, більше всіх за потенційний продаж свого б/в автомобіля втрачають власники Renault Laguna (-44,6% від вартості нової машини вже через три роки володіння), Jaguar XF (-42,7%), Cadillac CTS (-41, 4%), а також Zaz Chance (-41,4%) і BMW 7-ї серії (-41,1%).
У десятку найбільш «невигідних» машин також увійшли Citroen Berlingo VP (-40,4%), BMW 5-ї серії (40,0%), Volvo S80 (-39,6%), Land Rover Discovery (-39,5 %) і Audi A3 (-39,0%).
А ось найбільшу вигоду при вторинному продажі можуть отримати власники Renault Sandero (втрата вартості - 14,9%). На другому місці за вигодою виявилося придбання Hyundai Solaris - за три роки ця модель втрачає 15,9%. На третьому - Hyundai Santa Fe (-16%). Четверту сходинку рейтингу займає Volkswagen Golf (-16,2%). Замикає ТОП-5 лідерів Volkswagen Polo (-16,2%).
Крім того, до десятки рейтингу найвигідніших автомобілів увійшли Great Wall Hover H5 (-16,9%), Honda CR-V (-16,9%), Volkswagen Amarok (-17,7%), Kia Soul (-18% ) і Nissan Note (-18,2%).
Експерти відзначають, що лідерство найвигідніших моделей ринку пояснюється тим, що три роки тому виробники прагнули ставити мінімальні ціни при запуску в продаж того чи іншого автомобіля. Як наслідок, втрата вартості за три роки також виявилася мінімальною.