На воркшопі ви дізнаєтесь про те, як:
- Продавати прямо через Фейсбук
- Запустити повторні продажі клієнтам, які вже купували
- Збільшити відвідуваність сайту
- Вивчити/сформувати попит на ваш товар/послугу
- Побудувати позитивний імідж компанії/бренду, опрацьовувати негативні відгуки
Розібратися з основними функціями та інструментами Фейсбуку вам допоможуть:
- Іван Подолян - засновник бізнес-школи SMRNK. Досвід у розвитку бізнесів і нових бізнес-напрямків - 13 років. Випускник Стенфордського курсу “Підприємництво у технологічній сфері”. Кандидат економічних наук.
- Дарина Дячок - PR та SMM менеджер, більше 4 років займається створенням та поширенням контенту в соцмережах. Має успішні кейси у різних галузях: консалтинг, ІТ, громадські організації, заклади харчування.
Для участі у заході необхідно зареєструватись тут.
Вартість квитка: 100 грн
Практикум створено за підтримки Черкаської торгово-промислової палати та Центру Симиренка.