“Багато хто з вас був у ЦНАП м.Черкаси і особисто відчував на собі довге, іноді декількагодинне очікування в черзі на прийняття вас адмінстратором центру. Це ганебне явище (очікування) має свої об’єктивні та суб’єктивні причини. Проте ні вас, ні мене, як керівника ЦНАПу, така ситуація не влаштовує. Вивчивши досвід інших подібних закладів у містах з населенням 270-290 тис. жителів ми прийшли до висновку що:
1. Це неподобство можливо (і потрібно) усунути.
2. Без збільшення кількості адміністраторів зробити це можливо тільки через зміну організації роботи ЦНАПу.
Тому було прийнято рішення перейти на приймання заявників по попередньому бронюванню часу свого звернення до адміністраторів нашої установи. Тобто, заявник в програмній системі ЦНАПу вибирає собі зручний час для відвідування через термінал закладу або через сайт ЦНАПу (плануємо пізніше запустити і мобільний додаток), приходить на цей час і його приймуть саме тоді, коли заявнику буде зручно. При цьому ЦНАП також матиме свій сайт, де можна буде отримати всю необхідну інформацію про ЦНАП та отримати близько 30 адмінпослуг в режимі “он-лайн”.
16 грудня ми це розпочали. Знаю, що будуть труднощі та різні негаразди при впровадженні змін. Проте надіюсь що ви з розумінням до цього поставитесь і ми всі разом зможемо змінити на краще своє життя”, – написав Руслан Дмитренко.