Про це повідомила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).
Для того, щоб перейти до іншого оператора з уже існуючим номером необхідно спочатку переконатись, що номер зареєстрований на клієнта. Для цього достатньо зателефонувати в call-центр мобільного оператора або відвідати його офіційний магазин. Якщо номер не зареєстрований, то треба зробити це, пише dw.com.
Після цього клієнт має подати заявку на портацію новому оператору - це можна зробити на сайті оператора або у фірмовому магазині. Як тільки оператор, від якого клієнт йде, дасть згоду на перенесення номеру, можна буде отримати нову SIM-картку в магазині нового оператора, на яку після цього буде автоматично перенесено існуючий номер.
Поточний оператор може відмовити у перенесенні номеру тільки, якщо він не був зареєстрований правильно або в заяві були надані неповні дані, а також через припинення надання послуг через порушення законодавства, наприклад, шахрайство. Також відмовити в перенесенні номеру можуть через те, що клієнт подав заяву одразу до декількох операторів.