Для реєстрації слід вказати електронну пошту, пароль, ім᾽я, по-батькові та прізвище, та номер телефону споживача. Потім - додати рахунок. Для цього потрібно ввести дані одного з рахунків за електроенергію за останні три місяці, роз’яснюють у прес-службі ПАТ "Черкасиобленерго".
- Нині ми отримуємо звернення від споживачів, які стосуються реєстрації: найчастіше абоненти не обирають відповідний РЕМ. Серед частих запитів і питання про можливість керування кількома рахунками. Ця опція доступна у меню "Налаштування", де є функція "додати рахунок". Таким чином, з одного особистого кабінету можна контролювати кілька особових рахунків, наприклад, своїх рідних, - говорить начальник служби інформаційних технологій підприємства Валерій Вязовик.
У особистому кабінеті споживача вже зареєструвалися 3 тисячі споживачів. Сервіс доступний на сайті підприємства.