Про це в коментарі виданню agravery.com сказав керівник підприємства Владислав Кулініч.
Саме на східні країни підприємство переорієнтувалося після закриття для України російського ринку.
Останнім часом золотоніські виробники працюють також із Китаєм та Японією.
– Скажу, що пробитись на ці ринки було складно. До нас декілька разів приїздили делегації та аудитори, вказували нам на технологічні помилки і ми їх виправляли. Це не допомогло. Лише після того, як уряди Китаю та України домовились щодо постачання певних видів агропродукції, стало легше комунікувати. Що стосується партій продукції, то вимоги однаково високі у всіх країн, не лише у Китаї. Ми не розділяємо лінії, і не знаємо, яка продукція потрапить у певну країну, – вона вся абсолютно однакова. До Китаю ми відправляли сироватку та сухе молоко. Нещодавно відправили їм пробну партію вершкового масла, – зазначив Владислав Кулініч.