Про це йдеться на порталі Dozorro.
Аукціон відбувся 30 червня. До нього були допущені три учасники.
При цьому замовник відхилив пропозиції ТОВ «Миколаївбудцентр» з групи скандальновідомого дорожника Араіка Амірханяна та білоруську компанію «СМТ № 8». Білоруси подали скаргу на АМКУ щодо неправомірності їхнього відхилення, проте вже за 2 дні відкликали її через втрату інтересу до закупівлі.
Окрім того, ще два товариства звернулися в Антимонопольний комітет зі скаргами на дискримінаційні умови тендерної документації. Проте згодом AzVirt MMC свою скаргу відкликав, а у випадку із «Броварським шляхово-будівельним управлінням №50» орган оскарження став на сторону замовника.
У підсумку до торгів були допущені «Спільне українсько-німецьке підприємство Автострада», ТОВ ШРБУ-48 та товариство «Ростдорстрой». Дешевшою всього на тисячу гривень виявилася пропозиція «Автостради», з якою і було укладено договір на виконання робіт.
Згідно з календарним планом, роботи мають бути завершені в листопаді цього року, пише 18000.com.ua.
Варто відзначити, що для “Автостради” це вже шоста велика перемога на закупівлях від Служби автомобільних доріг в Черкаській області. Всі вони були здобуті після вересня 2019 року. До цього фірма всього один раз брала участь в тендері на Черкащині і виграти його не змогла. В цілому до приходу в нашу область підприємство отримувало підряди лише у Вінницькій області. З літа минулого року “Автострада” почала вигравати великі тендери у Черкаській, Хмельницькій, Рівненській та Чернігівській областях.
Зокрема, протягом року Служба місцевих доріг уклала з підприємством шість угод на 1,965 мільярда гривень.
Варто зазначити, що згідно з даними порталу Dozorro, на всіх шести аукціонах “Автострада” по суті мала однакових конкурентів. По чотири рази конкурентом був або ШРБУ-48, або “Ростдорстрой”, ще двічі – вони обоє. Інші учасники до торгів не допускалися. Зазначимо, що авторитетне видання “Наші гроші” зараховує ці три фірми до так званого “дорожнього картелю”.
«Автострада» заснована наприкінці 2015-го і раніше належала португальській компанії «Цахаріас Інтернейшнл Проджектс» німця Вальтера Цахаріаса і ТОВ «МВ Інвест Груп» львів’янки Тетяни Василівни Шкіль – матері бізнесмена Максима Шкіля. З середини 2019 року Максим Шкіль виступає одноосібним власником фірми, керівником є Анатолій Вакар.