Як пояснив заступник директора департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Руслан Батир, з 9 по 12 квітня було проведено перше таке обстеження.
За результатами перевірки видно, що найвищий коефіцієнт співвідношення платного пасажира до пільговика – на маршруті №50 і становить 7,12.
Так, з 1664 осіб, які за день скористались послугами тролейбуса №50, лише 205 – придбали квитки, решта – 1459 – пільговики.
Тоді як найнижчий коефіцієнт між платним пасажиром та пільговиком був на маршрутах №7 та №10 – 2,15.
Наприклад, за час обстеження на рейсі маршруту №10 з 6159 пасажирів сплатили за проїзд – 1955 осіб, 4204 – мали пільги. Аналогічна ситуація і по маршруту №7, де з 7796 пасажирів, придбали квитки – 2475 осіб, решта – 5321 – пільговики.
За словами Руслана Анатолійовича, загалом у середньому по всіх обстежених тролейбусних маршрутах коефіцієнт склав, орієнтовно, 2,58.
Наступна подібна перевірка здійснюватиметься у літній період.