За результатами проведених заходів державного фінансового контролю керівники місцевих органів влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій прийняли 4 управлінські рішення.
Матеріали однієї ревізії передано правоохоронним органам для відповідного реагування та в одному випадку до установ та організацій, під час ревізій яких виявлено порушення, застосовано зупинення операцій із бюджетними коштами.
За допущені порушення на 5 осіб складено протоколи про адміністративну відповідальність, 5 осіб притягнуто до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, три посадові особи звільнено із посад.
За результатами завершених 67 моніторингів закупівель попереджено порушень законодавства у сфері закупівель на загальну суму 275,8 млн грн, у тому числі шляхом відміни торгів на 269,7 млн грн та розірвання договорів на 6,1 млн грн.