Зі слухачами Костянтин поділився своїм 5-річним досвідом у продажах і побудові довгострокових відносин з клієнтами.
– Роль sales-менеджера (спеціаліст із продажу, – ред.) полягає в тому, щоб виявити проблему, потребу покупця і запропонувати йому найкраще рішення, – говорить Костянтин Червяков.
За його словами, робота продавця в ІТ має низку переваг. Серед таких – постійний розвиток, адже тобі доводиться комунікувати з великою кількість нових людей, кожен із яких має власний кругозір, універсальність професії, а також хороший дохід, пише 18000.com.ua.
– Гарні продавці – завжди потрібні. У дуже багатьох сферах! Особливо вони потрібні в ІТ-галузі, як такій, що постійно нарощує темпи розвитку. Але по суті, здобувши базові навички і ставши гарним фахівцем, ти зможеш реалізуватись як продавець у будь-якій сфері. Звісно, для цього потрібно кілька місяців на адаптацію, вивчення нових товарів. Однак перевага професії в тому, що ти – універсальний солдат.
Водночас, продовжує Костянтин, професія має і чимало мінусів. Серед таких – емоційне вигорання. І цей мінус виникає по суті із головного плюса – тобі знову ж таки постійно доводиться комунікувати з незнайомими людьми.
Водночас, на думку Костянтина, сьогодні у світі бракує гарних “сейлзів” не лише в ІТ, а в інших сферах.