ПОРТАЛ
12 серпня 2011, 22:03

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Автодилери на Черкащині побоюються подорожчання імпортних машин

Автодилери на Черкащині побоюються подорожчання імпортних машин

Підвищити ввізне мито на іномарки запропонували Уряду українські автовиробники – мовляв, це дасть можливість українському автопрому розвиватися. Автодилери іномарок на Черкащині обурюються такій ініціативі і впевнені: якщо мито підвищать, то іномарки подорожчають приблизно на 40% і ринок авто піде на спад.

– Підвищення мита стосується найзатребуванішого сегменту автомобілів з об’ємом двигуна 1,4–1,6 л. Переважно машини такого класу купують молоді сім’ї, підприємці тощо. Складається враження, що вітчизняні виробники хочуть потопити інших, щоб вижити самим, – зауважує засновник товариства "Колос-Авто" – офіційного дилера автомарок "Мазда" та "Форд" в Черкаській області Любов Воронова. – Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів і дилерів підготувала план дій, спрямованих на недопущення підняття податків і зборів на імпортні автомобілі. Наразі готуються контраргументи для того, щоб не допустити підняття цих податків, проводиться розслідування.

Підвищення мита на авто призведе до перерозподілу ринку, переконаний директор ПП "Мажар-2" – офіційного дилера автомарки "Мітсубіші" в Черкаській області Павло Острицький.

– Тут мало турботи про покупців, про ринок України, а йдеться про те, хто із гравців займе більшу частку на ринку. Всі знають, що з 1997 року найбільший автозавод – Запорізький, мав преференції, не платив весь цей час ПДВ, і що ми маємо? Ми маємо зняту з виробництва "Таврію", на заміну якій прийшла китайська модель "Форза". Прогресу за цей час практично немає. Це є прикладом, як наші виробники використовують пільги від держави, – каже Павло Острицький.

На його думку, підвищення цін на іномарки не дасть стимулу до поліпшення якості автомобілів, вироблених в Україні, тому що різниця у ціні 40% просто позбавить майбутніх покупців вибору.

– Якщо відбудеться підвищення мита, то половина модельного ряду нашої марки потрапить під подорожчання. Не потрапить лише авто з двигуном об’ємом більше 2,2 л. Удар по ринку буде дуже серйозним, – переконаний Павло Острицький. – Крім того, при подорожчанні одного сегменту автомобілів виробники, навіть вітчизняні, захочуть нажитися, піднявши ціну і на автомобілі інших сегментів. В результаті, це призведе до подій 2009 року, коли ринок упав майже на 80%.

А от директор ТОВ "Мажар-Авто" – офіційного дилера автомарки "Фольксваген" в Черкаській області Микола Мейта переконаний: значного підвищення мита на ввіз іномарок не буде.

– Наша країна має обов’язки перед ВТО, які ми підписали при вступі в організацію. Уряд Азарова подав до Парламенту законопроект про зниження мита на ввезення автомобілів з 7% до 6%. Крім того, в країні спостерігається євроінтеграційний настрій, – говорить він.

За його словами, зараз значною проблемою на авторинку є дефіцит автомобілів, який частково пов’язаний з катастрофою в Японії.

– Японія – серйозний гравець на ринку авто, запчастин та комплектуючих, і поступово збільшується період ввезення деяких японських марок. Наближається час, коли деякі марки автомобілів доведеться чекати 5–6 місяців, – каже Микола Мейта.

На сьогодні розвиток ринку Черкащини досить стабільний. По Україні продажі за цей рік автомобілів у цілому становлять 93811 одиниць. З них Черкаська область продала 2379 легкових і комерційних автомобілів, це 2,3% від загальної кількості продажів по Україні. Цей показник вищий, ніж у Вінницькій, Херсонській, Житомирській і Миколаївській областях.

За матеріалами:  www.pres-centr.ck.ua

національний координатор проекту підвищення енергоефективності та сприяння у впровадженні відновлюваних джерел енергії на підприємствах агрохарчової галузі (м. Київ)
Ігор Кирильчук
президент ТОВ «Черкасиелеватормаш» (м. Черкаси)
Ігор Одокієнко
директор ПП «Аргус-сервіс»
Максим Сагдієв
директор компанії «Авант-груп»
Владислав Сушко
керівник технічного відділу ТОВ «Манеж»
Олексій Болібрук