Компанія "Альфафарм", яка працює на українському ринку протягом 10 років, розвиватиме мережу аптек на умовах франчайзингу. На сьогодні бренд представлений 8 власними аптеками на території столиці. "Рішення про розвиток мережі за схемою франчайзингу було прийняте лише у 2011 році.
Головною причиною стали часті звернення інших підприємців з пропозиціями про спільне заснування аптек із використанням наших бізнес-стандартів, бренду, досвіду тощо, - розповів порталу Franchising.ua директор з розвитку мережі аптек "Альфафарм" Денис Каланчук. - За 10 років діяльності на ринку наша компанія налагодила ефективну співпрацю з провідними дистрибьюторами України. Як наслідок, не лише ми, але й наші франчайзі, купуючи медикаменти, матимуть змогу користуватися знижками, що призначені для "Альфафарм".
На сьогодні компанія веде переговори з потенційними франчайзі з Одеси, Дніпропетровську, Житомиру та Черкас. "Альфафарм" має намір відкривати свої аптеки у всіх населених пунктах країни, надаючи своїм франчайзі ексклюзивне право на роботу в окремому регіоні. Під "регіоном" компанія розуміє ту чи іншу вулицю, район, місто чи область.
Щоб відкрити аптеку під ТМ "Альфафарм", потрібно володіти інвестиціями у розмірі $ 35 тис., з яких $ 2 тис. становить паушальний внесок, $ 3 тис. необхідні для ремонту приміщення, а решта $ 30 тис. призначені для закупівлі першої партії товару. Окупається бізнес протягом перших 6 місяців. Мінімальна кількість персоналу, необхідна для функціонування аптеки, складається з 4 працівників. "Розмір інвестицій та кількість працівників може змінюватися залежно від величини аптеки та активності відвідувачів, - стверджує Денис Каланчук. - Якщо аптека велика, і її щодня відвідує багато клієнтів, початок бізнесу вимагає більших коштів, і, відповідно, розширеного штату. Якщо ж менша - все відбувається з точністю до навпаки".