ПОРТАЛ
22 квітня 2014, 14:29

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Черкаський «Азот» готує молодих спеціалістів для кадрового резерву

На ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM розпочато експериментальну програму підготовки кадрів. Вона є частиною широкомасштабного проекту із забезпечення хімічної галузі висококваліфікованими спеціалістами, ініційованого Головою Ради Федерації роботодавців України, Головою Ради Групи компаній Group DF Дмитром Фірташем, – повідомив директор департаменту з управління персоналом ПАТ «АЗОТ» Ігор Сергієнко.

Вісім випускників черкаських вузів нині проходять інтенсивне навчання в цехах з виробництва аміаку та карбаміду, в яких було введено додаткові штатні одиниці, - інформують у прес-центрі ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM.

Успішне завершення програми у серпні-вересні 2014 року стане для них «перепусткою» до кадрового резерву на керівні посади.

«Раніше кадровий резерв формувався тільки на рівні посад начальника цеху й вище. Однак сьогодні бракує насамперед начальників змін. Серед цієї категорії значна кількість досвідчених працівників передпенсійного або ж пенсійного віку», – коментує Ігор Сергієнко, директор департаменту з управління персоналом ПАТ «АЗОТ». – «За рахунок цієї програми ми плануємо виправити ситуацію».

«Влітку ми проведемо ще одну перевірку знань. Враховуючи підсумки, ухвалюватимемо рішення по кожному кандидату – або він продовжить навчання й залишиться в кадровому резерві, або ж і надалі працюватиме апаратником із високим рівнем професійної підготовки, здобутим під час участі в програмі», – резюмував Ігор Сергієнко.

Нагадаємо, у вересні 2013 року Черкаський «Азот» підписав меморандум про співпрацю з Черкаським державним технологічним університетом. З 15 студентами було укладено персональні угоди щодо їх працевлаштування на підприємстві. Вони і є кандидатами на участь в наступній програмі підготовки молодих спеціалістів.

Дещо зазнає змін і система добору учасників. Кандидати проходитимуть співбесіду зі спеціалістами виробничого відділу та вперше спілкуватимуться з психологом, який складе профіль особистісної і професійної компетенції.