Незважаючи на песимістичні настрої на ринку ритейлу, не все так погано. Так, в I півріччі 2014 року в країну зайшли 11 нових міжнародних брендів. Про це йдеться в звіті компанії UTG, - пише «Столична нерухомість».
Серед них: Pedro del Hierro (Іспанія), Sinsay (Польща), Keddo (Великобританія), Vittorio Spernanzoni (Італія), Twin Set (Італія), Paker (мультибрендовий магазин взуття), Coffee Shop Company (Австрія), Paul (кондитерська з Франції), Calzedonia (Італія), Intimissimi (Італія), Prenatal (Італія). І до кінця року планують відкриття - Nespresso (Швеція), Vapiano (Німеччина), Peacocks (Великобританія).
Тривають переговори з великими міжнародними операторами, які не представлені на українському ринку і вихід яких очікується в 2015 році разом з відкриттям масштабних проектів, таких як ТРЦ Respublika, Blockbuster Mall, Lavina Mall.
Україна являє собою великий, за європейськими мірками, споживчий ринок, тому навіть при поступовому зниженні вартості оренди прибутковість торгових центрів в Україні залишається однією з найвищих у Європі, - зазначає видання.