ПОРТАЛ
29 листопада 2014, 09:18

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

У Києві замість авто стали купувати квартири в новобудовах

Стрімке подорожчання автомобілів через девальвацію гривні призвело до ситуації, коли ціна середньостатистичного авто зрівнялася або перевищила вартість квартири в Києві. Покупці, прагнучи врятувати свої заощадження, опинилися перед несподіваною дилемою: або купувати автомобіль за новою ціною, або інвестувати в київські новобудови, де гривнева ціна майже не змінилася.

Згідно з даними агентства SV Realty (Консалтингової компанії SV Development), за період з 1 по 31 жовтня 2014 року у Києві було здійснено 521 угоду купівлі/продажу квартир на вторинному ринку і 644 продано в «новобудовах». При цьому, ціни квартир на первинному ринку змінилися незначно.

За цей же період, за даними AUTO-Consulting, число покупок нових автомобілів в Києві склало 1341 штука, а гривневий еквівалент цін на авто мав чіткий тренд до зростання, ідентичний валютному курсу.

При цьому, у жовтні кількість угод з автомобілями «бюджетного» сегменту Low Cost в порівнянні з минулим роком скоротилося в 5,3 рази, кількість продажів авто середнього цінового діапазону впало в 2,6 рази, а продажі авто преміум-сегмента в Києві впали в 1,5 рази, - зазначають в AUTO-Consulting.

При покупці новобудови, вартість квартири в гривні виплачується не відразу, а розтягнута на період 6 міс. -2 роки, притому без жодного кредиту і додаткових відсотків. У той час, як автомобілі, що вже подорожчали, пропонують в кредит під досить високі відсотки. До того ж останнім часом банки значно знизили активність в секторі автокредитування. Та й ціна багатьох новобудов за рік майже не змінилася, в той час як прайси на авто зросли на 80%.

У результаті вперше з 90-х років сформувалася ситуація, коли ціни на «новобудови» в Києві зрівнялися або навіть нижче, ціни середньостатистичного автомобіля. А перший внесок при інвестуванні нового житла (20-25%) став значно нижче ціни навіть бюджетного автомобіля. Ці чинники змусили покупців авто задуматися.

Як повідомили в Державній корпорації «Укрбуд», тут восени дійсно відзначають приплив нових клієнтів. А маркетингові дослідження компанії показують, що в якості альтернативного варіанту, покупці розглядали, в тому числі, і покупку нового авто, але віддали перевагу новобудові.

Нагадаємо, що за даними AUTO-Consulting, в жовтні 2014 ринок нових легкових авто в Україні скоротився на 62%. За 10 місяців 2014 падіння авторинку склало 54%.