Близько року тому вартість посадки на таксі у Черкасах встановили на рівні 15 гривень, а кілометру – 2,7. За словами директора одного із товариств, яке надає послуги таксі у Черкасах, ще на той час, щоб відпрацювати собівартість послуги, посадка мала коштувати 20 гривень, а кілометр – понад 4. І все це за умови, що замовлення виконуватимуть на "Ланосі", який споживає газ.
До цього часу тарифи на проїзд не піднімали, хоча, як зізнається директор у коментарі
vikka.ua, над цим питанням починають замислюватися. Якщо здорожчання й буде, то зовсім незначне.
Однак, поки навіть домовитися про однаковий тариф між директорами ніяк не вдається. На місцевому ж ринку близько 30 фірм, які надають послуги таксі.
"З понеділка таксисти-перевізники хочуть почати акцію протесту проти директорів. Адже ми працюємо у збиток. Все це робитиметься з метою, щоб директори почали якось діяти, а не показувати свій характер", – говорить директор однієї із фірм таксі Анатолій Кулик.
За його словами, справа не лише в тарифі.
"Не низький, не високий і не тариф взагалі є основою роботи таксі. Людина ж телефонує, щоб отримати послугу. Коли вона її не отримає, то це вже б’є по карману директорів", – зазначає Анатолій Борисович.
Він наголошує, що саме на це робиться наголос у страйку. Та чи він відбудеться, ще невідомо, адже навіть серед водіїв-таксистів не має згоди.
"Багато хто просто не розуміє, не вміє прораховувати. Він бачить замовлення, бере його, везе людей за 20-30 гривень при тому, що мінімальна ціна на бензин 26-27 гривень. На це замовлення він витрачає 1 літру палива. Тобто з цього він нічого не заробив, а ще й має віддати відсоток за замовлення директору", – наголошує директор одного з місцевих таксі.