Через підвищення курсу долара з 8 до 27 грн імпортний одяг та взуття в українських магазинах подорожчав в чотири рази. Українські аналоги - на 10-40%, залежно від імпортної складової. Про це повідомила директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова, - пише «Мир квартир».
"Імпорт подорожчав у 3-4 рази. Українські аналоги - на 10-40%, залежно від імпортної складової", - говорить Юлія Шилова. При цьому, за її словами, ті підприємці, які спеціалізувалися на ввезенні стоків з Європи, переключилися з відомих масових брендів на більш дешеві речі маловідомих торгових марок.
"Українці морально не готові викладати за светр 1500 грн. замість 400 грн. Тому ритейл намагається тримати середню ціну на свій асортимент на рівні 2014 року. Теоретично, ми можемо прийти до того, що стоки відомих брендів з розмірними сітками поступово будуть розкуплені", - повідомляє Юлія Шилова.
Експерт підкреслює, що ця тенденція негативна для роздрібних стокових магазинів - вони можуть почати закриватися. Адже ритейл зараз практично не поповнює їхні склади - останній рік вони дуже ретельно планували свої закупівлі, а в світлі останніх курсових подій - тим більше.
"Дивно, що деякі ритейлери одягу не індексують ціни або роблять це дуже акуратно. Тепер в Україні ціни часто нижче, ніж у Європі. Очевидно, що вони роблять це свідомо, щоб утримати попит і після кризи зайняти максимально можливу частку на ринку", - заявляє експерт.
"Середній клас стане витрачати на взуття та одяг менше. Ми очікуємо, що частина переключиться на більш дешеві альтернативи, а частина буде купувати ті ж бренди, але істотно знизить частоту покупки", - прогнозує Юлія Шилова.
На думку директора з маркетингу, в Україні зараз намітилася тенденція до того, що на полицях вітчизняних магазинів переважатимуть одяг та взуття локальних виробників.