З розвитком систем електронних платежів і онлайн-банкінгу, чимала частина покупок перейшла з сегменту звичайних магазинів в інтернет. Проте, нинішні кризові явища в економіці призвели до змін у структурі електронної комерції України, - інформує Ubr.ua.
Так, за даними УАДМ, торговельні компанії зіткнулися з проблемами у вигляді зниження купівельної спроможності і обмежень доставки продукції в східні регіони та Крим. Крім того, магазини змушені були підвищувати ціни на певні групи товарів і послуг. Кількість інтернет-користувачів зросла в першому півріччі на 2 млн. осіб, але, незважаючи на це, спостерігалося значне зниження обсягів продажів у сегменті електроніки та побутової техніки.
У категоріях "Fashion" і "Товари для дітей" також мала місце схожа ситуація. При чому, на ринку дитячих товарів відзначалися тенденції переходу середнього класу з більш дорогих категорій товарів в більш економні, а також констатувався попит на б/в товари (коляски, манежі, одяг).
Водночас, зростання продажів спостерігалося в таких сегментах, як "Товари для спорту", "Будівельні матеріали", "Безпека й захист".
Прогнози на поточний рік експерти та учасники ринку роблять з певною обережністю. На думку керівника інтернет-магазину Repka.ua Дмитра Латанського, в 2015 році можливе зростання продажів на 10-15% тільки за умови стабілізації ситуації в країні і перерахунку зарплат в деяких галузях.
Також Дмитро зазначає, що сьогоднішня криза, як і криза 2008 року, стане переломним моментом для ринку і призведе до появи нових схем роботи інтернет-магазинів.