Нині у більшості банків України введено тимчасові адміністрації для відновлення їх подальшої діяльності, у зв’язку з чим виникає проблема розрахунків між цими банками та комунальними підприємствами. Кошти, які споживачі сплачують за комунальні послуги, зокрема і за водопостачання та водовідведення, буквально "зависають" на рахунках цих банків, інформують у прес-службі КП «Черкасиводоканал».
Тобто сплачені гроші не потрапляють на рахунки КП "Черкасиводоканал", водночас на особові рахунки споживачів не надходять їхні сплати. А це досить значні суми: лише до середини лютого один із банків заборгував Черкаському водоканалу понад 8 тис. грн.
Така ситуація призводить до виникнення заборгованості за використані послуги водопостачання та водовідведення, а також до непорозумінь між комунальним підприємством та споживачами, які справно оплачують комунальні послуги. Лише за минулий місяць заручниками ситуації стали понад 200 осіб. Скільки ще споживачів постраждає надалі – невідомо.
Щоб уникнути подібних непорозумінь комунальне підприємство радить своїм споживачам користуватися послугами лише надійних та державних банків ("Ощадбанк", "Укргазбанк", "Укрексімбанк", "Укрсиббанк" тощо), а також послугами Укрпошти.
Водночас на першому поверсі адмінкорпусу "Черкасиводоканалу" працює каса підприємства, у якій без жодних комісій можна сплатити лише за послуги водопостачання та водовідведення щодня з 800 до 1600 (обідня перерва з 1200 до 1248). Кошти, сплачені у касі "Водоканалу" миттєво потрапляють на особовий рахунок споживача.