Ті ж пропозиції, що є, стали дорожчими на 1,5-3 процентних пункту. Майже помер фінансовий лізинг для фізосіб.
Скромніше нікуди. Саме так можна охарактеризувати нинішній стан автокредитування в Україні. Причин кілька. Перш за все, стали дорожчими і дефіцитні фінансові ресурси - на жаль, мало який банк здатний зважитися на запуск довгострокових кредитних програм. Інша причина - недовіра банкірів до потенційних позичальників. На дворі - криза, хто може поручитися, що процвітаючий сьогодні менеджер з офіційним доходом в 18 тис. грн. завтра буде заробляти стільки ж, - пише видання
«Деньги».
І, звичайно, зіграла свою роль девальвація. В результаті падіння курсу гривні ціни на іноземні автомобілі різко зросли. Відповідно, істотно впав попит, а значить, пропала потреба у видачі автокредитів - автомобілі мало
купують що без кредитних програм, що з ними.
«З 2014 року динаміка продажів нових автомобілів продовжує знижуватися. Вартість сьогоднішніх депозитів формує високу вартість кредитів, а значить - високі ставки (близько 30% річних). Для великих покупок кредити за такими ставками можуть дозволити собі дуже небагато. Таким чином, автокредит стає ексклюзивним продуктом, який банки будуть пропонувати своїм клієнтам з гарною кредитною історією» , - зазначає Михайло Богомазов, директор департаменту малого бізнесу Universal Bank.