Посилена конкуренція за покупця в столиці змушує великі інтернет-магазини акцентувати стратегію розвитку на глибоке освоєння регіонів.
Про це повідомляє директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова, - пише
Allretail.
«Освоєння регіонів - один з головних трендів ринку електронної комерції сьогодні. Сприяє цьому бурхливий розвиток регіональних мереж служб доставки, що дозволяє йти в регіони без особливих проблем. На мій погляд, головне - це зрозуміти потреби регіонального клієнта і задовольнити їх», - заявляє Юлія Шилова.
За її словами, профіль покупок в регіонах багато в чому визначає демографія конкретного міста: кількість і щільність населення, відсоток молоді, середній дохід сім'ї, основний рід занять і т.д. Від цього буде залежати середній чек, бажані категорії товарів, улюблені бренди, кольори, стилі і навіть час покупок.
Також потенціал регіону дуже впливає на особливості розвитку fashion-роздрібу. Наприклад, покупцям з міст-мільйонників менш цікаві fast-fashion бренди типу Bershka, Pull&Bear, оскільки магазини мережі представлені в цих регіонах. Зате таким покупцям дуже цікаві українські бренди, які важко знайти в торгових центрах і на ринках. А для маленьких містечок важлива, в першу чергу, ціна.
«Одеситки за останній рік стали купувати менше яскравих речей і переорієнтувалися на інтелектуальну моду зі складним кроєм, елементами деконструктивізму і переважанням складних відтінків фанго, хакі і сірого. У Львівській та Закарпатській областях також є свої особливості. Для жителів цих регіонів звичне явище поїхати за покупками за кордон. Тому речі, яким вони надають перевагу, дуже відрізняються за стилем від решти України. Наприклад, львів'янки віддають перевагу більш розслабленому вільному крою casual і, звичайно ж, люблять етнічні мотиви», - наводить приклад Юлія Шилова.
Говорячи про те, що може змусити українців з обласних центрів і маленьких міст частіше і активніше робити покупки в інтернеті, Юлія Шилова зазначила, що це залежить від комбінації двох факторів.
«З одного боку, необхідно створення зручної інфраструктури: вільний доступ до інтернету і грамотно вибудувана логістика. З іншого боку, важливо, щоб інтернет-магазини забезпечили пропозицію, цікаву для жителів невеликих містечок», - впевнена Юлія Шилова.