25-26 серпня експертна група Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) “100 кращих товарів України” оглянула підприємства Черкаської області, які беруть участь у загальнодержавному етапі Конкурсу.
У складі групи працювали представники ДП "Житомирстандартметрологія", ДП "Черкасистандартметрологія" та ПП "Інфосерт" (м. Одеса).
Під час оцінювання експерти орієнтуються на інформацію, яка містить конкретні докази підтвердження якості продукції (товару, роботи, послуги) учасника Конкурсу на підставі результатів випробувань продукції, - інформують у ДП "Черкасистандартметрологія". Тож спочатку фахівці вивчали документальне підтвердження якості продукції конкурсантів. Заключним етапом оцінки було проведення експертами огляду продукції учасника Конкурсу безпосередньо на підприємстві.
Результати оцінювання якості продукції (товарів, робіт, послуг) учасників Конкурсу експертна група оформила у вигляді звітів, які будуть надані Головній конкурсній комісії.
За результатами оцінювання продукції Головна конкурсна комісія проведе ранжування українських підприємств-учасників конкурсу та визначить переможців, лауреатів та фіналістів Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) «100 кращих товарів України» у 2015 році відповідно до номінацій: продукція (продовольчі товари, промислові товари для населення, товари виробничо-технічного призначення, вироби народних художніх промислів) роботи та послуги, які виконують або надають у побутовій та виробничій сферах.
Довідково:
Слід зауважити, що крім підтвердження оцінки продукції за основними критеріями експерти, винятково на загальнодержавному етапі, можуть нараховувати бали учаснику Конкурсу відповідно до визначених додаткових критеріїв. Серед них наявність:
– добровільної атестації виробництва заявленої продукції,
– патенту на заявлену продукцію, торгової марки, логотипа,
– сертифікованих систем управління,
– плану розвитку підприємства та заходів щодо його реалізації,
– служби технічного контролю документального підтвердження участі підприємства у виставках та конкурсах,
– заходів щодо мінімізації скидів та викидів на підприємстві та ін.
Також звертається увага на проведення ресурсо- та енергоощадних заходів, використання інноваційних технологій, здійснення контролю якості та безпечності матеріалів і складових у ланцюгу «постачальник-виробник» та вжиття застережних заходів проти фальсифікації продукції.
Оцінюються такі важливі аспекти як географія продажів, поширеність фірмових мереж продажу, наявність постійних договорів з торговими мережами, проведення моніторингу процесів зберігання та транспортування продукції від виробника до споживача і т.п.