ПОРТАЛ
16 вересня 2013, 12:22

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

За неякісну продукцію та послуги черкащанам відшкодували більше 40 тис.грн.

За неякісну продукцію та послуги черкащанам відшкодували більше 40 тис.грн.

Протягом І півріччя цього року, до Інспекції захисту прав споживачів у Черкаській області надійшло 322 звернення від громадян. У результаті, споживачам за неякісні товари, виконані роботи та надані послуги повернуто 42,4 тисяч гривень. Про це повідомив начальник інспекції Ігор Гук. За скаргами споживачів, перевірено 19 суб'єктів підприємницької діяльності, до яких застосовано адміністративних та адміністративно-господарських стягнень на загальну суму 10,946 тисяч гривень. 13 звернень споживачів стосувались питань якості продовольчих товарів, 217 - якості непродовольчих товарів, 66 звернень стосувалося платних послуг (із них 14 - якості житлово-комунальних послуг, зокрема - щодо не здійснення перерахунку за неякісно надані послуги, порушення законодавства під час проведення повірки газових та електролічильників). - У рамках співпраці інспекцією захисту прав споживачів у Черкаській області, було відібрано 12 зразків харчової продукції для випробування в наших лабораторіях, - зазначає начальник ДП «Черкасистандартметрологія» Андрій Мирошниченко. - з них 25% відсотків було забраковано. Це було масло вершкове - фальсифікат і молоко згущене, в якому виявлено наявність консерванту. З відібраних 3 зразків мийних засобів 67% були забраковані з причини завищених показників наявності луги.