Відповідальність за вчасне подання електронної касової звітності несе власник реєстраторів розрахункових операцій, заявив під час
інтернет-конференції на порталі «Діловий регіон» заступник голови Державної податкової служби в Черкаській області Павло Шпундра. Водночас, забезпечення стабільного інтернету – це завдання сервісної служби, яка обслуговує касовий апарат.
Втім у разі неподання електронної касової звітності податківці штрафуватимуть власника.
«Тому всі форс-мажорні обставини повинні бути враховані в договорі з сервісним центром та усуватися в найкоротші терміни», – наголосив Павло Шпундра.
Зазвичай сервісні центри пропонують стандартні договори. Тож власник має уважно прочитати і переконатися, що угода гарантує належне обслуговування.
Підприємець може на власний розсуд вибрати будь-який сервісний центр в Україні, умови якого його влаштують.
Повний перелік центрів сервісного обслуговування розміщений на стендах у центрах обслуговування платників (в Черкасах – вул. Хрещатик, 235).
Роз’яснення та консультації можна отримати за номером телефону сервісної служби 33-91-34.