–Черкащина посідає 1 місце в Україні за обсягами виробництва м’яса, а минулого року наша область стала першою за врожайністю зернових і зернобобових культу. І в цей час на черкаських прилавках зростає частка імпортних товарів, - зазначив губернатор області Сергій Тулуб під час робочого візиту на Шполянщину.
Для вирішення цього питання обласна влада Черкащини планує провести ряд заходів та підписати низку документів, - інформують у прес-службі Черкаської ОДА. На сьогодні розгорнуто інформаційну кампанію по насиченню споживчого ринку якісними продовольчими товарами виробників області під знаком "Товар Черкащини".
Наразі продукцію виробників Черкащини з власним логотипом представлено у шести торгових мережах супермаркетів області: "Фуршет", "Гранд-Маркет", "Новус", "Моллі", "АТБ-Маркет" та "Велика Кишеня".
Активно долучились до інформаційної кампанії і торгівельні заклади в районах області. Так, зокрема, на Шполянщині товари з відповідним логотипом вже з’явилися на прилавках 95 шполянських магазинів.
– Купуючи такий продукт, черкащани мають розуміти, що вони опосередковано сприяють збереженню робочих місць та розвитку економіки області, – підкреслив Сергій Тулуб. –
Зростання попиту на продукцію місцевих товаровиробників є запорукою збільшення обсягів її виробництва та реалізації, а відповідно і розвитку внутрішнього ринку, - зазначив губернатор.