В торговельній мережі Чигиринського району запроваджено інформаційну кампанію «Товар Черкащини». Метою проекту має стати забезпечення формування позитивного іміджу місцевого товаровиробника та збільшення частки реалізації його продукції у межах регіону, - інформують у Чигиринській райдержадміністрації.
Наразі інформаційна кампанія стрімко поширилась і на території сільських громад, де на об’єктах торгівлі підприємці рекламують черкаського виробника, - відзначає районна влада .
В супермаркеті та інших продовольчих магазинах РайСТ пропонується широкий асортимент продукції виробників Черкащини з розміщенням логотипів та яскравих інформаційних плакатів «Купуй Черкаське». Асортимент продукції охоплює товар, вироблений на підприємствах харчової промисловості Шполи, Звенигородки, Ватутіного, Городища, Тального, Чигирина, Черкас та Умані. Завозиться продукція також від інших товаровиробників та населення Черкащини. Всього охоплено інформаційною компанією 52 продовольчих магазини, з них 21 магазин системи районного споживчого товариства, - зазначають в РДА.