ПОРТАЛ

«Звенигора» та «Клуб сиру» в п’ятірці вітчизняного сирного рейтингу

<div class="dr_in_to_news"></div>«Звенигора» та «Клуб сиру» в п’ятірці вітчизняного сирного рейтингу

Вподобання українських споживачів на вітчизняному ринку сиру досліджував Київський міжнародний інститут соціології. Цієї осені дослідники провели опитування більше 2 тисяч осіб з усіх регіонів України, аби визначити якій торговій марці надають перевагу українці.

Приємно відзначити, що в п’ятірці торгових марок-лідерів опинилась і продукція черкаського виробництва . Так, ТМ «Звенигора», набравши 6,8% голосів опитаних посіла 2-ге місце вітчизняного сирного рейтингу, а ТМ «Клуб сиру» з 4,7% опинилась на 4-му місці.

До чільної п’ятірки увійшли також торгові марки «Шостка», «Комо» та «Молочний шлях».

Фахівці Київського міжнародного інституту соціології, відзначили також те, що при покупці сиру споживачі надають перевагу продукції місцевих та регіональних виробників. Зокрема, в Черкаській області майже третина (30 %) опитаних обирають до свого споживчого кошика ТМ «Звенигора». Продукцію черкаських виробників високо оцінили також в Дніпропетровській області, де ТМ «Звенигора» та ТМ «Клуб сиру» набрали по 15% голосів респондентів.