ПОРТАЛ

«Наша ряба» та «Верес» увійшли до 50 найпопулярніших брендів України

«Наша ряба» та «Верес» увійшли до 50 найпопулярніших брендів України

До найпопулярніших продовольчих українських брендів увійшла продукція і черкаського виробництва. Торгові марки «Наша ряба» та «Верес» посіли гідне місце в рейтингу видання «Фокус», яке уже четвертий рік поспіль відстежує смаки та уподобання українських споживачів. В цьому році список рейтингу розширився до півсотні учасників. На думку редакції журналу, це дозволяє побачити більш повну картину продовольчого ринку України та визначити його найсильніших гравців.

Приємно відзначити, що очолила список лідерів, ТМ «Наша ряба», яка за обсягом продажів випередила минулорічного лідера - корпорацію Roshen більше ніж на мільярд гривень. Всього від продажу продукції торгової марки «Наша ряба» ОАО «Миронівський хлібопродукт» отримав 3,326 млрд.грн. Своїх найближчих конкурентів у рейтингу ТМ «Чернігівське» (корпорація «Сан ІнБев Україна») та ТМ «Прима» («Імперіал Тобакко Україна») випередила на 344 млн.грн. та 496 млн.грн. відповідно.

Вихід на перші позиції ТМ «Наша ряба», експерти пояснюють зниженням купівельної спроможності населення і як наслідок, надання переваги більш доступному курячому м’ясу замість свинини чи яловичини.

Група компаній «Верес» з однойменною торговою маркою посіла 33 позицію в рейтингу. Обсяги реалізованої продукції цього року склали 246,9 млн.грн.

Попередній список найпопулярніших українських брендів видання «Фокус» склало на основі дослідження MMI Ukraine, проведеного компанією «TNS Украина».Торгові марки України ранжувались за обсягом роздрібних продажів всередині країни у 2009 році. Оцінювалися лише українські бренди, створені вітчизняними компаніями-виробниками, а також торгові марки, створені або придбані іноземними компаніями спеціально для виходу на український ринок.