ПОРТАЛ

За якістю надання адмінпослуг Черкаський ЦНАП посів 2 місце

Жителі 10 міст України оцінили роботу регіональних центрів надання адміністративних послуг. За результатами проведеного у березні поточного року соцдослідження, здійсненого Фондом «Демократичні ініціативи ім. Ілька Кучеріва» на замовлення Центру політико-правових реформ, Черкаський центр надання адмінпослуг посів друге місце в рейтингу відповідних установ.

Набравши 4.56 бала з 5 можливих, Черкаський ЦНАП поступився лише харківчанам, оцінка роботи яких була вищою на 0,2 %. На третьому місці опинився Хмельницький ЦНАП з сумою 4.54 бала.

Загалом середня оцінка якості надання послуг по 10 містам склала 3.9 бала за 5-бальною шкалою.

Як розповіла порталу «Діловий регіон» заступник начальника Черкаського центру надання адміністративних послуг Олена Давиденко, підтверджують високі результати роботи установи і результати внутрішнього моніторингу. Оцінити якість наданих послуг відвідувачі мають змогу скориставшись відповідними скриньками для опитування. Як засвідчують результати такого моніторингу 90 % відвідувачів задоволені якістю обслуговування.

За словами Олени Давиденко, наразі Центр забезпечує надання 201 адміністративної послуги. В середньому установа щоденно обслуговує від 400 до 500 черкащан.

Загалом, як зазначають дослідники, оцінка якості послуг в Україні виявилася тісно пов’язаною із результативністю звернення у центр надання послуг: серед тих, чия справа була позитивно вирішена, – 4.32 бала, серед тих, чия справа ще триває, – 3.5 бала, а серед тих, чия справа так і не була розв’язана, – 2.78.

Для отримання адміністративної послуги у середньому по усім опитаним центрам вистачило 1 звернення для 48% відвідувачів, 2 звернення для 29%, 3 – на 10% і більше 3 разів зверталося 13%. Найбільш оперативно розв’язували свої справи у Хмельницькому, де за одне відвідування вирішили свої справи 72% відвідувачів, у Черкасах – 67% та Києві (64%). Більше трьох разів довелося приходити для отримання адміністративної послуги у Полтаві (22%) та Луганську (21%).

Зважаючи на це, Луганськ в цілому отримав загальну оцінку – 4.45 бала, Дніпропетровськ – 4.24 бала. Далі йдуть Київ – 4.09 бала, Рівне – 3.89 бала, Львів – 3.26 бала. Незадовільні оцінки були виставлені відвідувачами центрів у Миколаєві (2.87 бала) та Полтаві (2.46 бала).

Довідково:

Опитування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг у 10 містах України: Києві, Дніпропетровську, Львові, Харкові, Рівному, Хмельницькому, Черкасах, Полтаві, Луганську, Миколаєві. У кожному з цих центрів було опитано по 100 відвідувачів за методикою екзит-полу (на виході з центру, респонденти добиралися з певним кроком – кожен четвертий або п’ятий). Процес опитування контролювався зовнішнім спостережником.