Для реєстрації у якості безробітного та призначення допомоги по безробіттю у цей період до сервісної установи служби зайнятості необхідно подати заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю,а також копії документів.
Повний перелік документів, що необхідно надати в службу зайнятості, для реєстрації, як безробітного дивіться тут.
Подати відповідні документи можливо наступним чином:
- направити скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії документів на електронну адресу центру зайнятості/філії Черкаського обласного центру зайнятості
- надати заяви та ксерокопії документів, засвідчених особистим підписом через скриньку для прийому кореспонденції, що розміщена в кожній сервісній установі служби зайнятості.
Адресу електронної пошти, номери телефонів базових центрів зайнятості/філій Черкаського обласного центру зайнятості ви можете отримати тут.
Після отримання ваших документів фахівець центру зайнятості/філії Черкаського обласного центру зайнятості зв’яжеться з вами для підтвердження, або уточнення наданої інформації.
ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАЗНАЧАЙТЕ КОРЕКТНИЙ КОНТАКТНИЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ!
Більш детальну інформацію про особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину, ви знайдете тут.