Пан Трозіен просуває ідею створення об’єднання гравців туристичного сектору в Україні за зразком німецької DEHOGA – організації роботодавців в сфері готельного та ресторанного бізнесу у Німеччині, сумарний річний оборот членів якої сягає понад 60 млрд євро, пише dzvin.media.
Головний меседж зустрічі: “Навчитися правильно і максимально повно використовувати вже наявні можливості. І лише потім переходити до подальших покращень”.
Серед основних порад експерта - виявлення лідера серед представників бізнесу, який зможе об’єднати навколо себе учасників туристичного ринку та створити асоціацію. Також він радить провести інвентаризацію житла для бюджетного перебування туристів та раціонально використовувати водні ресурси: кав’ярні на воді, розвиток водного транспорту, водний спорт.