«На території овочевої бази становить 17 тис. м2. Це простір ми плануємо трансформувати під сучасний фуд-мовляв, містить кілька абсолютно різних за концепцією павільйонів», — розповідають автори концепту.
Всього в новому фуд-молі буде п’ять павільйонів. В павільйоні Sea hall розмістять найбільший ринок морепродуктів в Україні. Оформити його планують у стилістиці японського портового ринку, в кращих традиціях кіберпанку, пише agronews.ua.
В павільйоні Main hall будуть представлені м’ясо, сири, молочні продукти, бакалія і борошняні вироби. Також тут розмістять дегустаційні зони і додаткові активності. Fresh hall надасть великий вибір фруктів і овочів.
«Головна ідея цього павільйону — показати свіжість і зародження нового», — говорять автори концепту. В основу інтер’єру дизайнери поклали сюрреалізм і манеру Сальвадора Далі.
В павільйоні Color hall можна буде знайти всю палітру прянощів і солодощів. А в World hall представлять імпортні продукти.
Творці Food Center хочуть відмовитися від стереотипів, пов’язаних з класичними образами країн, і створити павільйон, який об’єднає різні культури і національності.
«У всіх павільйонах і продукти, і ресторани. Кожен буде мати свої власні фішки, — кажуть організатори проекту Food Center. — Наприклад, у рибному павільйоні ми плануємо відкрити ресторан, в якому кухня буде розміщена прямо всередині залу. Тобто на очах у гостей будуть готувати рибу, яку вони тільки що вибрали на прилавку».