Як екотренди впливають на ціни і чи допомагає це розвивати бізнес, розповіла Про все власниця кав'ярні Наталія Іваненко.
- Трубочка з жита підходить для гарячих напоїв, а паперова - для холодних. Трубочки з жита просто миють і висушують, а ми їх у кав'ярні тримаємо запакованими, тому там ніяких хробачків з'явитися не може. Паперові ж купуємо у постачальників. Вони дорожчі, ніж пластикові, але ми можемо надати людям вибір. Екотовари дорожчі у співвідношеннях цін порівняно із пластиковими 1 до 20, - розповідає Наталія.
Також у цій кав'ярні роблять їстівні стаканчики. За основу береться вафля, а всередині - шоколад. Для зручності зверху виріб ще обгортають папером.
- Ми готуємо каву в молочнику, потім її переливаємо у стаканчик і людина має випити її приблизно за 15 хвилин, інакше стаканчик почне протікати, - розповідає директорка.
Утім, за каву у вафельно-шоколадному стаканчику доведеться заплатити ще 12 гривень.
- Росте попит на екотовари. У нас з'явилися постійні клієнти, які приходять спеціально за ними, до того ж, можна отримати знижку в кілька гривень, якщо клієнт приходить зі своєю кружкою, - говорить директорка кав'ярні.
Також вона зазначає, що на перших етапах упровадження екотоварів, бізнес стовідсотково зазнає збитків, а вже далі - залежно від попиту. За два роки корсунська кав'ярня змогла зрівняти збитки із прибутками від екотоварів 50% на 50%.