ПОРТАЛ
30 червня 2011, 11:27

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Відміна техогляду знизить рівень обов’язкового автострахування

Відміна техогляду знизить рівень обов’язкового автострахування

Страхові компанії прогнозують можливе зниження рівня обов’язкового автострахування («автоцивілки»), з боку водіїв, позбавлених необхідності проходити техогляди у ДАІ. Про наслідки відміни техогляду та інші новації, що чекають на автомобілістів, розповіли під час прес-конференції у Черкаському прес-клубі представники провідних страхових компаній.

За словами начальника регіонального управління у Черкаській області страхової компанії «Глобус» Vienna Insurance Group Анатолія Глущенка, із 18 вересня цього року в Україні планується запровадження європротоколу. Ця новація дозволить водіям самим оформляти ДТП, якщо обидва автомобілі застраховані, а у водіїв немає суперечностей щодо причини аварії. Виїжджати на ДТП і оформляти європротоколи будуть аварійні комісари страхових компаній – хоча наразі не кожна СК має навіть районні представництва.

Уже сьогодні страхові компанії передбачають проблеми із укомплектуванням аварійними комісарами, що зможуть в будь-який момент доби виїжджати у будь-який куточок області, вмітимуть кваліфіковано оцінити рівень збитків та складати плани-схеми ДТП. Крім того, далеко не кожна страхова компанія може організувати цілодобову «гарячу» лінію з черговим оператором, має власні евакуатори та партнерські стосунки з СТО. Директор Черкаської регіональної дирекції Страхової Групи «ТАС» Володимир Волоха зазначив, що страхові компанії прагнуть встановлення фінансової «планки» збитків по ДТП, для яких можна застосовувати оформлення європротоколу – межі до 10 тисяч гривень, оскільки більші збитки досконально зможе визначити лише кваліфікований працівник СТО.

«Страховики» запровадженню європротоколу не дуже раді. Причина - зростання фінансового навантаження на страхові компанії, яким доведеться витрачатися на комплектацію аварійними комісарами та їх виїзди. Страхові компанії сподіваються, що Моторно-транспортне бюро врахує зростання витратної частини для СК – і внесе зміни до тарифів автострахування.

Стосовно європротоколу, то «страховики» мають сумніви у тому, що він запрацює у призначені терміни – оскільки зразок протоколу та різні інструкції до нього і досі не затверджено.

Начальник регіонального управління СК «Глобус» Анатолій Глущенко зауважив що, наразі поліси КАСКО мають 8% автовласників (85% – у країнах ЄС), полісами «автоцивілки» (ОСЦВА) забезпечені 75% (у країнах ЄС – 99%).