ПОРТАЛ
30 вересня 2011, 12:38

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Через підвищення акцизного збору вартість пального зросте

Через підвищення акцизного збору вартість пального зросте

Нова ціна – стара якість! Вартість пального через підвищення акцизного збору неминуче зросте, переконані експерти. Чекати цінового буму залишилося недовго. Старі запаси закінчаться за місяць-півтора. Натомість якість пального не зміниться. Вона, як і раніше, бажає бути кращою.

Нині ціна на пальне, наскільки це можливо, стабільна. Від цінового буму рятують старі запаси. Їх вистачить максимум на місяць-півтора. Потому ціна неминуче зросте. Чи покращиться разом із цим якість бензину – питання. Експерт ринку нафтопродуктів Юлія Воєвода припускає, що ні.

Юлія Воєвода, експерт ринку нафтопродуктів: «Контролювати якість нафтопродуктів можуть тільки великі гравці ринку. Ті, хто продає через невеликі заправні станції, таким чином реалізуючи нафтопродукти, зрозуміло, шукають, де подешевше купити нафтопродукти та подорожче продати».

Якість пального на Черкащині нещодавно перевірило управління у справах захисту споживачів. Управлінці здійснили 17 планових перевірок. Серед виявлених порушень: відсутність мірників та інформації про місце розташування найближчої АЗС, неналежне оформлення цінників на супутні товари та відсутність паспортів якості.

Микола Залізняк, начальник управління у справах захисту прав споживачів Черкаської ОДА: «Перевірено 594 тисячі літрів, із них відібрано 4 зразки для лабораторних випробувань, з яких забракували близько 15 тисяч літрів».

До порушників управлінці застосували штрафні санкції. Реалізатори пального сплатили близько 50 тисяч гривень.

Зростання ціни на паливо, наголошує начальник головного управління агропромислового розвитку Черкаської ОДА Вадим Рудишин, негативно позначиться на роботі аграріїв. Собівартість сільськогосподарської продукції зросте разом із непомірними витратами на бензин. Якби якість палива відповідала новій ціні – невдоволених було б менше, зауважує чиновник. Мовляв, сільгоспвиробники однаково потерпають і від високої ціни, і від низької якості.

Вадим Рудишин, начальник головного управління агропромислового розвитку Черкаської ОДА: «Прийшли потужні трактори, потужна техніка. Якщо залити в неї неякісний бензин, потім доведеться витратитися на ремонт двигунів. Зрозуміло, що вони потребують винятково якісних нафтопродуктів».

За словами Вадима Рудишина, великі агрофірми все частіше закуповують пальне за кордоном. Вважають: краще витратитися на якісний бензин, аніж на капітальний ремонт.

За матеріалами:  www.vikka.ck.ua