ПОРТАЛ
5 вересня 2012, 12:16

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

press
Алкогольні напої Національної горілчаної компанії — кращі!

<div class="press_msg">press</div>Алкогольні напої  Національної горілчаної компанії — кращі!

Інтерв’ю «Черкаського краю» з генеральним директором ТОВ «Національна горілчана компанія» Миколою Бабичем.

Розкрийте трохи «алкогольну кухню» — розкажіть, як відбувається розробка нових смаків, нових брендів? З чого починається нова пляшка — з комерційного задуму, якому шукають смакове втілення, чи зі смаку, якому вигадують легенду?

— Розробка нових брендів починається зі всебічного вивчення асортименту алкогольних напоїв, які представлені на ринку України. При цьому враховуються інтереси всіх категорій споживачів.

При розробці нового бренду береться до уваги багато факторів, а саме: назва напою — для українського споживача буде ближчою українська назва (у нашому портфелі напоїв це «Хлібний Дар», «Козацька Рада», «Перша Гільдія», «Рада», «Байка»; для більш сучасного та європейського споживача ми розробили лінійку горілок ТМ «Цельсій» та настоянок «Моя» і «Ля Фам»); вид напою (горілка, горілка особлива чи лікеро-горілчаний напій); категорія споживача, на яку розраховано напій; смакові пріоритети напою — останнім часом споживач схиляється до класичних горілок, які мають чистий горілчаний аромат та м'який смак; інноваційність напою (як технологічних методів, так і інгредієнтів, що входять до складу купажу).

Таким чином, новий бренд народжується в результаті комплексного поєднання дизайну пляшки, назви напою, тенденцій смаку та комерційного задуму.

— Хто постачає сировину на завод? Чи маєте власне сировинне виробництво?

— Основною сировиною для виробництва лікеро-горілчаних напоїв є спирт і вода. В Україні діє державна монополія на виробництво спирту, тому єдиним його постачальником є Державне підприємство спиртової та лікеро-горілчаної промисловості «Укрспирт», у якого є певна кількість місць провадження діяльності (МПД). Але отримуємо ми продукцію тільки з тих МПД, які виробляють найкращий зерновий спирт сорту «Люкс» в Україні і в дегустаційних конкурсах посідають тільки перші місця. Воду для свого виробництва використовуємо артезіанську — зі свердловин, що пробурені на території нашого підприємства.

Для виробництва горілок особливих чи лікеро-горілчаних напоїв, для надання їм аромату та смаку ми закуповуємо рослинну і плодово-ягідну сировину, з якої потім на нашому підприємстві готуються морси, ароматні спирти або ж спиртові настої.

Допоміжна сировина — концентровані соки, цукор, мед, глюкоза тощо — закуповується вже готовою до використання.

Уся сировина, що поступає на наше підприємство, сертифікована, супроводжується посвідченням якості та контролюється нашою виробничою лабораторією при надходженні на підприємство.

— Продукція якої торгової марки Національної горілчаної компанії є найбільш популярною в українського споживача?

— Усі наші напої користуються досить великим попитом на ринку алкогольної продукції.

Але найбільшу популярність завоювала торгова марка «Хлібний Дар», яка минулого року посіла 1-е місце в Україні за обсягами виробництва.

— Чи завжди найбільш «медаленосна» горілка користується найвищим попитом?

— Гадаю, що так. Головним цінителем нашої продукції є споживач, а отримання нагород — це ще одне підтвердження якості напою та високотехнологічних методів виробництва.

— Чим будете й надалі дивувати і приваблювати споживачів? Які нові смаки, нові марки варто очікувати від «НГК»?

— Як і в усіх виробників, у нас також є свої таємниці та напрацювання щодо нових смаків, які ми будемо в майбутньому втілювати в життя.

Лише скажу: скоро на ринку України з'явиться нова горілка. І вона, я переконаний, вам сподобається.

За матеріалами:  www.kray.ck.ua