ПОРТАЛ
18 листопада 2012, 14:24

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

“Хлібний Дар” досліджуватиме смаки споживачів за допомогою SMS

“Хлібний Дар” досліджуватиме смаки споживачів за допомогою SMS

Всеукраїнське маркетингове SMS-дослідження «5 квартир для сімейного щастя» від ТМ «Хлібний Дар» стартувало у листопаді. Дослідження охоплює територію всієї країни і триватиме упродовж 4 місяців. У винагороду за участь споживчому смс-опитуванні покупці мають унікальну можливість – виграти 1 з 5 квартир для своєї родини.

Як інформують у прес-службі ТОВ «АЛКОГОЛЬНІ ТРАДИЦІЇ» , умови участі в маркетинговому дослідженні прості - потрібно відправити SMS з унікальним 6-значним кодом, нанесеним під ковпачком продукції ТМ «Хлібний Дар» на короткий номер 3931 (один унікальний код в одному SMS). Після відправки шестизначного коду відповідь миттєво повертається учаснику c інформацією про реєстрацію в дослідженні.

У маркетинговому дослідженні беруть участь усі пляшки продукції ТМ «Хлібний Дар» ємністю від 0,5 л і більше будь-якого з найменувань асортиментного ряду («На пророщеному зерні», «Златна», «Класична», «Житня Люкс », «Озима», «Пшенична», «Відбірна», «Ячмінна», «Українська»).

Результати підсумовуватимуть у п'ять етапів, і дізнатися про них можна в прямому ефірі ранкового шоу популярної радіостанції «Русское радио». Триватиме дослідження до 28 лютого 2013 року.