ПОРТАЛ
26 листопада 2012, 14:55

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Три торгові марки Національної горілчаної компанії отримали нагороди на дегустаційному конкурсі в Чикаго

Три торгові марки Національної горілчаної компанії отримали нагороди на дегустаційному конкурсі в Чикаго

Одну золоту та дві срібні нагороди здобула Національна горілчана компанія на цьогорічному міжнародному дегустаційному конкурсі Chicago BTI. Найвищу відзнаку завоювала ТМ «Перша Гільдія» у категорії Unflavored Vodka. До речі цього року бренд уже став володарем Гран-прі «За відмінну якість» на московській виставці «Продекспо».

Срібною медаллю і номінацією Best Buy (Краща покупка) в категорії Unflavored Vodka удостоєна ТМ «Хлібний Дар» На пророщеному зерні». Кілька років поспіль ТМ «Хлібний Дар» є брендом, що найбільш динамічно розвивається в світі. За версією Drinks International, у 2012 році він займає третє місце в світі за обсягом продажів.

Високі експертні оцінки отримала і ТМ Rada Special, яка здобула срібну медаль і номінацію Best Buy (Краща покупка) в категорії Unflavored Vodka. Це перша в Україні торгова марка в стилі pure luxury, - інформують у прес-службі ТОВ «Національні алкогольні традиції».

Чиказький інститут тестування) щорічно проводить міжнародний дегустаційний конкурс серед великих виробників алкогольної продукції. Конкурс є найбільшим і найпрестижнішим у США і проводиться за принципом «сліпої дегустації». Таким чином виключена можливість голосування за конкретного виробника. За результатами дегустації експерти складають фінальну характеристику кожного продукту з описом смаку, аромату та післясмаку.

За словами генерального директора ТОВ «Національна горілчана компанія Миколи Бабича, успіх цих брендів базується на інноваційних технологіях, поєднаних з національними традиціями, і, звичайно ж, роботою колективу професіоналів». -«Наша мета - стабільно бездоганна та висока якість продуктів. Ось чому ТМ «Перша Гільдія», ТМ «Хлібний Дар» На пророщеному зерні» і ТМ Rada Special - заслужені фаворити українських та світових споживачів».