ПОРТАЛ
31 жовтня 2011, 18:19

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

press
Газета по-українськи:"Будувати нові колії економічно невигідно "

<div class="press_msg">press</div> Газета по-українськи:"Будувати нові колії економічно невигідно "

— Через залізничну станцію імені Тараса Шевченка у Смілі курсують пасажирські потяги за 70 маршрутами, що сполучають усі області України й частину Білорусі та Росії. Шість потягів належать Шевченківській дирекції Одеської залізниці. Це Умань — Харків, Умань — Ясинувата, Шевченко — Москва, Черкаси — Львів, Черкаси — Сімферополь і Вінниця — Гайворон. Їх усі планують поступово скасувати, — розповідає Сергій Сінельський з облдержадміністрації.

Які наслідки це матиме для черкащан?

— Зараз серед обласних центрів Черкаси не мають прямого сполучення залізницею лише з Донецьком. Після скасування частини потягів до Донецька приєднається чверть найбільших міст України. Із пересадками від Черкас доведеться добиратись до Одеси й Львова. А до Харкова, Полтави й Сум узагалі не буде ходу залізницею.

Чи всі райцентри охоплені залізничним сполученням?

— Не мають його Чигирин, Чорнобай, Канів, Лисянка, Жашків та Маньківка. Туди просто не прокладені колії. Колії Монастирищенського району не задіяні в пасажирських перевезеннях. Із 84 вагонів Шевченківського вагонного депо цього року тільки три вийдуть із експлуатації за віком. Тому проблем із технічним забезпеченням немає.

Куди варто було б прокласти залізницю?

— Будувати нові залізничні колії економічно невигідно. Тому, на мою, думку, слід зосередитися на електрифікації наявних залізничних сполучень. Тобто перевести потяги з дизельного пального на електрику. Це набагато безпечніше і екологічніше.

За матеріалами:  www.gazeta.ua