Найголовніше за 10.05.2015
На Черкащині учасникам АТО виділили 575 земельних ділянок | |
Кого шукають черкаські роботодавці: перелік найзатребуваніших професій | |
На Монастирищині розвивають виноградарство |
◄
|
►
|
31 жовтня 2011, 18:19
Перекладач
press Газета по-українськи:"Будувати нові колії економічно невигідно "
— Через залізничну станцію імені Тараса Шевченка у Смілі курсують пасажирські потяги за 70 маршрутами, що сполучають усі області України й частину Білорусі та Росії. Шість потягів належать Шевченківській дирекції Одеської залізниці. Це Умань — Харків, Умань — Ясинувата, Шевченко — Москва, Черкаси — Львів, Черкаси — Сімферополь і Вінниця — Гайворон. Їх усі планують поступово скасувати, — розповідає Сергій Сінельський з облдержадміністрації.
Які наслідки це матиме для черкащан? — Зараз серед обласних центрів Черкаси не мають прямого сполучення залізницею лише з Донецьком. Після скасування частини потягів до Донецька приєднається чверть найбільших міст України. Із пересадками від Черкас доведеться добиратись до Одеси й Львова. А до Харкова, Полтави й Сум узагалі не буде ходу залізницею. Чи всі райцентри охоплені залізничним сполученням? — Не мають його Чигирин, Чорнобай, Канів, Лисянка, Жашків та Маньківка. Туди просто не прокладені колії. Колії Монастирищенського району не задіяні в пасажирських перевезеннях. Із 84 вагонів Шевченківського вагонного депо цього року тільки три вийдуть із експлуатації за віком. Тому проблем із технічним забезпеченням немає. Куди варто було б прокласти залізницю? — Будувати нові залізничні колії економічно невигідно. Тому, на мою, думку, слід зосередитися на електрифікації наявних залізничних сполучень. Тобто перевести потяги з дизельного пального на електрику. Це набагато безпечніше і екологічніше.
За матеріалами:
www.gazeta.ua
Новини наших партнерів