ПОРТАЛ
17 січня 2012, 09:10

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Реформувати транспортну систему міста уже цього року

Реформувати транспортну систему міста уже цього року

Влада Черкас має намір цього року реформувати систему громадського транспорту. Мерія визначила цей напрям як один із найпріоритетніших. Опікуватиметься цією реформою особисто міський голова Черкас Сергій Одарич.

За його словами, наприкінці минулого тижня він зустрічався із місцевими перевізниками. Під час зустрічі повідомив про наміри реформувати систему громадського транспорту, розповів про те, як працюватимуть автобуси та тролейбуси, які головні фундаментальні речі передбачає Концепція розвитку транспортної інфраструктури.

— Буде створена єдина компанія, яка опікуватиметься усіма маршрутами у місті, як автобусними, так і тролейбусними. Місто має в цій компанії частку, яка є не нижчою за блокуючий пакет. Решта – це частка приватників. На зустрічі я запропонував перевізникам увійти до складу засновників цього підприємства. Частка кожного акціонера вимірюватиметься вкладом, який він внесе. Приміром, місто може увійти новим транспортом, який плануємо придбати вже цього року, — говорить Сергій Одарич.

У Черкасах діятиме єдиний квиток на усі види транспорту, як автобуси, так і тролейбуси. Розрахунок за проїзд відбуватиметься електронною карткою, яка при вході прикладатиметься до спеціального пристрою.

Також мерія планує переглянути маршрути. Це робитиметься із метою зменшити навантаження на центральні вулиці і охопити транспортним сполученням околиці Черкас. Також реформуванням транспортної інфраструктури передбачається перехід на новий транспорт Євро-4. Це дозволить значно покращити екологічний стан міста. Крім того, перевага віддаватиметься автобусам великої місткості. Нині кілька таких автобусів проходять «прокатку» на міському автобусному маршруті № 1. Ці автобуси французького виробництва. Вони вже були у використанні 3-5 років. Вони мають рівень викидів Євро-4, низьку підлогу та тихий хід. На переконання міського голови 150-180 таких автобусів могли б закрити всю потребу міста в пасажирських перевезеннях. Нині на маршрути міста виходить 350-380 автобусів «Богдан», ПАЗ, «Еталон».

— Що стосується перегляду маршрутів, то це питання нині вивчається. Моніторингом і аналізом займається інститут «Львівська політехніка», який розробляв транспортну модель для Львова. Нині спеціалісти вивчають пасажиропотік кожного маршруту, визначають, скільки і на якому маршруті повинно працювати транспорту, де мають бути автобусні маршрути, а де тролейбусні, — розповів Сергій Одарич.

Передбачається, що наприкінці березня ця транспортна модель буде готова, а вже у квітні потрапить на затвердження. Остаточно вона має запрацювати наприкінці літа.

За словами Сергія Одарича, цього року мерія планує закупити комунальний транспорт на 40 млн. грн. Міська влада розглядає три варіанти. Це можуть бути тролейбуси, електричні автобуси чи автобуси, що працюють на газу і відповідають Євро-4.

За матеріалами:  www.rada.cherkasy.ua