ПОРТАЛ
18 серпня 2011, 12:08

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

У Христинівському локомотивному депо нове поворотне коло

У Христинівському локомотивному депо нове поворотне коло

У Христинівському локомотивному депо побудували нове поворотне коло, призначене для розвороту або повороту маневрових тепловозів, моторних вагонів дизель-поїздів.

Старе коло працювало з 1948 року, тому керівництво залізниці прийняло рішення про реконструкцію. Одеська залізниця придбала у ВАТ «Луганськтепловоз, ХК» сам механізм. Колійники станції Христинівка спільно з працівниками будівельно-монтажного поїзду № 687 станції Вапнярка збільшили діаметр поворотного кола до 25 метрів, обладнали його пристроєм водовідведення та реконструювали колійну частину. Керування поворотним колом здійснюється зі стаціонарної кабіни оператором. Органи керування на пульті розташовані в зоні зручного користування й згруповані по функціональному призначенню. Електрична схема забезпечує регулювання швидкості обертання поворотного кола. Кабіна має теплоізоляцію й у холодний час опалюється електронагрівальними пристроями. Поворотне коло устатковане світлофорами й звуковою сигналізацією. У випадку відключення електроенергії, при необхідності, можна за допомогою рукояток вручну надати руху двом провідним й двом веденим візкам й фіксаторам, які забезпечують точне сполучення рейок на колі з рейками під'їзних колій.

− Нове коло було дуже потрібне, оскільки депо приймає 250 тепловозів із шести областей. Тепер полегшилася робота працівників із обслуговування техніки, бо відтак повернути тепловоз можна вже за лічені хвилини, раніше ж цей процес забирав набагато більше часу. У модернізацію вкладено майже чотири мільйони гривень. А висока кваліфікація, багатий виробничий досвід луганських тепловозобудівників дозволяє вірити, що поворотне коло для рухомого складу безперебійно працюватиме 20 років. До речі, подібні поворотні кола є ще лише в 4 локомотивних депо Одеської залізниці: станцій Знам’янка, Миколаїв, Одеса-Сортувальна та Т.Шевченка, − розповів начальник локомотивного депо Павло Кравченко.

За матеріалами:  www.oda.ck.ua