ПОРТАЛ
4 травня 2013, 11:18

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

weekend
Секрети маркетингу: чому треба дружити з перукарями?

Несподіваний спосіб поширення інформації про свою діяльність обрав виномаркет «Wine Time». Тут почали проводити безкоштовні дегустації для перукарів. Вони можуть не лише скуштувати різні напої, але й дізнатися, як їх роблять.

«Чому перукарі? Бо ви ж там годинами сидите. Вони розказують якісь новини, діляться емоціями, враженнями. Якщо майстер постійний, то це друг, якому довіряєш», – розкрила маркетинговий секрет для порталу «Діловий регіон» директор магазину «Wine Time» Оксана Баран.

Такі безкоштовні презентації дають результат тоді, коли їх проводити для обслуговуючого персоналу, людей, яким за родом діяльності доводиться багато говорити.

«Ми для них не конкуренти, – говорить Оксана Баран, – оскільки сфери діяльності перукарів і магазину різні». Саме тому така співпраця дає позитивні результати. Перукарі отримують феєрверк емоцій від дегустації, діляться ними з клієнтом і таким чином зацікавлюють його відвідати магазин.

Найближчим часом на такі безкоштовні дегустації у «Wine Time» планують запросити візажистів, майстрів манікюру і педикюру.