Мерія Черкас провела моніторинг ситуації із парковками у місті. Була отримана інформація про те, скільки їх є, затребуваність, кому належать - місту, підприємствам чи приватним структурам.
Віталій Дядченко, начальник управління вуличної інфраструктури, говорить, що це потрібно для того, щоб вирішити проблеми водіїв, а саме врегулювати рух на дорозі. Адже вузькі дороги, їхня завантаженість і паркування обабіч тротуарів створюють дискомфорт. Складнощів також додає рух загальноміського транспорту - маршруток та тролейбусів.
— Отож, зараз ми працюємо над новою системою паркування в місті. Її мета - розвантаження основних транспортних магістралей. У проекті - заборона паркування на таких вулицях, як: Хрещатик, Шевченка, Енгельса, Смілянська, Гоголя, Благовісна, Ільїна (це жодним чином не стосується облаштованих карманів), а також створення умов для паркування на менш завантажених перпендикулярних вулицях. Я впевнений, що майбутнє — за підземними та багаторівневими парковками, адже це, у першу чергу, економія місця, безпека та впорядкованість руху, — пише на своєму блозі Віталій Дядченко.
Віталій Дядченко розповів, що ще одним напрямком роботи – є розробка техзавдання по будівництву велодоріжок у паркових зонах міста. До того ж, на вулицях, на яких заплановано капітальний ремонт (Одеська, Пастерівська, Козацька), обов’язково будуть запроектовані і велодоріжки. Цей крок є вимушеним і логічним, адже щодня кількість велолюбителів у Черкасах збільшується, проте відсутність у містах облаштованих доріжок та майданчиків стає серйозною проблемою і для велолюбителів, і для пішоходів, і для водіїв.