Черкаси здобули ще один важливий атрибут туристичного міста. Протягом конкурсу «Ідея туристичного бренду міста Черкаси» на адресу організаторів надійшло понад 60 оригінальних ідей. Спільними зусиллями міська громада, експерти й конкурсна комісія обирали найліпшу пропозицію. За підсумками змагання переможцем визнано Сергія Сагадєєва, автора роботи № 61-А.
Автор ідеї № 61-А зобразив місто в єдності трьох елементів – лісу, води і позитивних емоцій. Члени конкурсної комісії впевнені, що перемогу Сергієві забезпечило те, що його ідея відповідає вимогам і умовам конкурсу, а саме: стосується культури, історії міста, є простою та доступною, може бути легко відтвореною в найрізноманітніших формах. Цю думку комісії підтверджують схвальні відгуки щодо роботи № 61-А в соціальних мережах, високі оцінки під час інтернет-голосування, а також результати масштабного анкетування черкасців.
Нагадаємо, що анкета, яку в травні поширював Туристично-інформаційний центр Черкас, мала на меті визначення туристичного потенціалу, асоціацій, що виникають у жителів у зв’язку з рідним містом. Анкета дала змогу зрозуміти, що Пагорб Слави – це невід’ємна частина туристичного образу міста. До речі, Сергій Сагадєєв відтворив цю споруду у вигляді сонячної постаті, що здається туристові, який ще не знає Черкас, щирою та гостинною людиною. Також більшість учасників анкетування впевнені, що головні туристичні переваги міста – це найбільший в Україні сосновий бір і велетенське водосховище з 13-кілометровою смугою пляжів. Вони також у доступній і нешаблонній формі відтворені у бренд-ідеї № 61-А. Тепер залишається лише розробити брендбук згідно з ідеєю, що перемогла, після чого новенький туристичний бренд на повну силу слугуватиме інтересам міста.