У випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, в тому числі у межах одного адміністративного району), то такому суб’єкту господарювання потрібно отримати нові ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів, - нагадують у ДПІ у м.Черкасах.
“Переукласти договір про визнання електронних документів та отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, необхідно до моменту подання наступної електронної звітності”, - зазначив перший заступник начальника Державної податкової інспекції у м. Черкасах Дмитро Таран.
Якщо у платника відбулись зміни облікових даних, а він своєчасно не змінив електронні ключі цифрового підпису, то такому суб’єкту господарювання було відмовлено у прийнятті звітності та у реєстрації податкових накладних в єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Отримати посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису платникам міста можна у відділі реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у Черкаській області за адресою: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, кабінети 108-109. Тел. для довідок 33-91-77, 35-26-23.