Бізнес-зустріч представників черкаського бізнесу та торговельної мережі «Ашан» відбулася в Черкаській ТПП. Вона зібрала близько 30 місцевих виробників, зацікавлених у просуванні своєї продукції за межами області.
«Нас, у першу чергу, цікавлять підприємства-виробники свіжої продукції – молочної, м’ясної, овочевої. Це можуть бути і потужні заводи, і невеликі фермерські господарства. Втім, непродовольча група товарів для нас теж становить інтерес», – розповіла порталу «Діловий регіон» менеджер з пошуку потенційних постачальників для мережі Євгенія Іванченко.
Презентуючи світову компанію, Євгенія Іванченко наголосила, що «Ашан» віддає перевагу місцевим виробникам та товарам вітчизняного походження. Вони представлені на полицях на рівні з міжнародними брендами.
На запитання учасників щодо особливих вимог до товарів Євгенія Івченко запевнила, що всі вони обумовлені українським законодавством і додаткових компанія не висуває. А за результатами досліджень у 2015 році «Ашан» увійшов до переліку торговельних мереж, які найкраще розраховуються зі своїми постачальниками.
Ті з присутніх, хто уже співпрацював із мережею, поділився власним досвідом з іншими учасниками. Також черкаські виробники мали змогу презентувати свою продукцію.
«Цей захід – одна з багатьох можливостей, які надає Черкаська торгово-промислова палата для сприяння розвитку місцевого бізнесу та розширення ринків збуту продукції черкаського виробництва. Це дуже актуально в умовах нинішньої нестабільності ринків і надлишку імпортних товарів», – відзначив президент Черкаської ТПП Сергій Першин.