ПОРТАЛ
28 вересня 2012, 17:10

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

«Хлібний Дар» за обсягом продажів увійшов до трійки світових лідерів

<div class="dr_in_to_news"></div>«Хлібний Дар» за обсягом продажів увійшов до трійки світових лідерів

Чергове визнання для торгової марки «Хлібний Дар». Вона стала єдиним українським брендом в трійці лідерів світового горілчаного рейтингу «Клуб мільйонерів 2012», опублікованого журналом Drinks International.

Як зазначають у прес-службі компанії, окрім високих позицій в міжнародних рейтингах торгова марка «Хлібний Дар» впевнено зберігає 1-ше місце в Україні, будучи однією з провідних на вітчизняному ринку алкогольної продукції.

По-справжньому зірковий бренд має в своєму арсеналі безліч дипломів та нагород, які підтверджують високу якість «Хлібного Дару». Проте чи не найоб’єктивнішим показником для будь-якого виробника залишається споживчий попит. І тут компанії «Національні алкогольні традиції» є чим пишатися. Щороку вони нарощують обсяги виробництва та завойовують все нові ринку збуту своєї продукції .

- Коли мене запитують, як нам вдалося вийти на світовий рівень лідерства, відповідаю, що в цій галузі немає місця випадковостям, - зауважує Микола Бабич, генеральний директор ТОВ «Національна горілчана компанія». – Одним з головних наших напрямків є безперервний розвиток та пошук кращих рішень . Саме цього очікує від нас сучасний споживач: нові асортиментні пропозиції та гарантії високої якості. Ми намагаємося давати споживачам найкраще, що тільки може запропонувати ринок, адже висока якість бренду «Хлібний Дар» - найкраща реклама, підкреслює гендиректор.

Світової популярності ТМ «Хлібний Дар» досягла при підведення підсумків 2009 року, коли авторитетний американський галузевий журнал Impact назвав горілку «Хлібний Дар» головною сенсацією року. Завдяки стрімкому росту продажів, «Хлібний Дар» швидко увійшов до трійки найпопулярніших горілок світу, ставши українською горілкою №1 за обсягом продажів, відчутно випередивши інші українські торгові марки.

«Найбільша частка алкогольного ринку зі значним відривом від найближчих конкурентів - це більш ніж серйозний результат, - коментує цю подію Володимир Остапюк, генеральний директор профільної асоціації «Укрводка». За його словами, такого високого показника не вдавалось досягнути жодному виробникові, починаючи з 2009 року і по сьогоднішній день, ні у виробництві, ні в реалізації продукції».