Наближається фінал конкурсу «Ідея туристичного бренду міста Черкаси». Як повідомляють у прес-службі Черкаського міськвиконкому, 30 квітня буде визначено переможця конкурсу, наразі ж триває інтернет-голосування за кращу бренд-пропозицію. Для убезпечення конкурсу від «вкидання голосів» чи атак зламувальних програм голосування за роботи учасників конкурсу було розміщено в соціальній мережі «Facebook». На цьому веб-ресурсі можна прослідкувати поіменно, хто й за кого віддав свій голос.
На сьогодні учасники конкурсу сумарно отримали понад вісім сотень голосів від експертів у сфері брендингу та пересічних черкасців. Міська влада запрошує черкащан до активної участі в обговореннях та голосуванні.
Усе, що для цього необхідно, – зайти на офіційну сторінку Туристично-інформаційного центру Черкас за адресою:
www.facebook.com/cherkasy.tour
Тут розміщений «Конкурсний альбом» із роботами учасників, а також голосування за найбільш гідні роботи.